Podpis kwalifikowany Certum Mini
- Home
- Podpis kwalifikowany
- Podpis kwalifikowany Certum Mini
Podpis kwalifikowany to klucz do bezpiecznego i legalnego podpisywania dokumentów online. Wybierz nasze usługi, aby doświadczyć pełnej satysfakcji z profesjonalnego podejścia do elektronicznych podpisów.
Jako autoryzowany partner firmy Podpisuj Zdalnie posiadamy niezbędne uprawnienia do wydawania podpisów elektronicznych firmy Certum.
Podpis Kwalifikowany Certum Mini
Cena
Skład zestawu
Zastosowanie podpisu
Cena
- Certum Mini 1 rok – 729 zł netto
- Certum Mini 2 lata – 799 zł netto
- Certum Mini 3 lata – 899 zł netto
Klient spoza PL +149 zł netto (konieczność przygotowania dodatkowych dokumentów + obsługa EN)
Uwaga! Podana cena obejmuję dojazd, aktywacje podpisu, instalacje i przeszkolenie, konfiguracje w wybranych programach
Skład zestawu
- Karta kryptograficzna (wielkość karty bankomatowej – IDPrime 940 lub Starcos 3.5)
- Czytnik kart ACS ACR39T – A1
- Certyfikat kwalifikowany CERTUM – jedyny w Polsce automatycznie rozpoznawany jako zaufany w programach ADOBE
- Kwalifikowany znacznik czasu (5000 sztuk/miesiąc)
Wymagania techniczne:
- Dostęp do Internetu
- Przeglądarka np. Google Chrome
- Microsoft .NET Framework 4
- Oprogramowanie Oracle Java
- Komputer klasy PC/laptop:
- system operacyjny:
- Microsoft Windows: 8,10,11
- Mac OS X: Catalina, Big Sur, Monterey, Ventura
- Linux
- procesor: Pentium 1 GHz (lub zgodny),
- pamięć RAM: min. 4 GB,
- minimum 200 MB wolnej przestrzeni dyskowej przed instalacją aplikacji,
- rozdzielczość ekranu: 1024×768 lub większa
- system operacyjny:
Zastosowanie podpisu
- Administracja publiczna: wnoszenie pism, deklaracji, wniosków i innych dokumentów do urzędów państwowych oraz samorządowych, np. EPUAP, Profil Zaufany, NFZ itp.
- Bankowość: zawieranie umów bankowych, składanie wniosków kredytowych i innych operacji bankowych,
- Działalność gospodarcza: Rejestracja działalności gospodarczej, zmiany w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS), składanie sprawozdań finansowych, CEIDG, pełnomocnictwa elektroniczne
- Edukacja: podpisywanie umów o dzieło, umów zlecenia z nauczycielami i wykładowcami.
- Finanse: realizacja transakcji finansowych, umowy kupna-sprzedaży
- Obsługa prawna firm: podpisywanie umów handlowych, aktów założycielskich spółek, protokołów z posiedzeń zarządów oraz rad nadzorczych oraz wiele innych.
- Podatki: składanie deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów w urzędach skarbowych, np. e-Deklaracje.
- Ubezpieczenia: np. zawieranie umów ubezpieczenia,
- Sądownictwo: składanie pism procesowych i innych dokumentów w postępowaniach sądowych w formie elektronicznej. Zamówienia publiczne: udział w przetargach publicznych.